endaghosalex

Alla inlägg under juni 2014

Av Alexander Klingberg - 17 juni 2014 17:16

Godagens alla :D! Så dagen har varit rätt lugn mestadels slappa. Men för inte så länge sedan fick jag ett samtal om jobb intervju! Känns super skönt om inte lite pirrigt. Hoppas det går bra. Ligger vid berga och ska dit på förmiddagen håller tummarna :D (y)


hoppar av glädje :D


 

Av Alexander Klingberg - 15 juni 2014 17:11

Hej alla! Har inte blivit så mycket bloggande men tänkte uppdatera lite från dagarna! :) så helgen har varit super! hade min älskade Julia hemma över helgen. vart både laga lite mat, träffa lite vänner leka med barn oss. mot kvällen vart det film. Rio 1 och min favorit skönheten och odjuret :D Älskling har åkt hem och jag slappar vid wow för att köra lite cms :3 Ha en bra dag alla!       

Av Alexander Klingberg - 8 juni 2014 17:50

Har njutit av kvällen med grillning och trevligt sällskap av familj och vänner! :) dags att ta det lugnt nu vid datorn och lira lite wow. ha en bra dag alla :) 

Av Alexander Klingberg - 8 juni 2014 09:56

Hej alla det här är mitt första inlägg, hoppas att ni kommer tycka om min blogg.


Heter Alexander och utbildar mig inom vård och omsorg, just nu har jag lov men väntar på att få jobb. Mina intressen är: Min kära flickvän, även hårt WOW nörd. Gillar att röra på mig, som i att cykla och träna. 


Idag är jag hos min flickvän, umgås med henne innan hon ska iväg till sitt jobb i eftermiddag. Snart är det dags för frukost och sen vid tolv tar jag tåget hem till Linköping. Ha en bra dag alla, hörs vi sen!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Alexander här, 22 år från Linköping.
Första gången med blogg!
Denna blogg kommer handla om mina dagar.
Välkommen till mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards